fbpx

Obowiązki Pacjenta

  • Przestrzeganie zasad w podmiocie leczniczym:
    Pacjent ma obowiązek stosować się do zasad obowiązujących w podmiocie leczniczym oraz do wskazówek i zaleceń lekarzy.
  • Terminowe zgłaszanie się na wizyty:
    Pacjent musi terminowo zgłaszać się na wyznaczone wizyty.
  • Przestrzeganie zasad higieny:
    Pacjent ma obowiązek dbać o higienę osobistą.
  • Życzliwe i kulturalne zachowanie:
    Pacjent powinien odnosić się życzliwie i kulturalnie do innych pacjentów oraz personelu medycznego.
  • Zachowanie ciszy:
    Pacjent musi zachować ciszę w zakładzie leczniczym.
  • Przestrzeganie zakazu manipulowania przy aparaturze:
    Pacjent ma obowiązek nie manipulować przy aparaturze i urządzeniach medycznych.
  • Szanowanie mienia zakładu:
    Pacjent powinien szanować mienie zakładu. W przypadku zniszczenia, pacjent jest zobowiązany pokryć straty poniesione przez zakład leczniczy.
  • Zakaz palenia:
    Pacjent musi przestrzegać zakazu palenia na terenie zakładu leczniczego.
  • Zakaz przyprowadzania zwierząt domowych:
    Pacjent ma obowiązek przestrzegać zakazu przyprowadzania zwierząt domowych.
  • Informowanie o przyjmowanych lekach:
    Pacjent musi poinformować lekarza prowadzącego o wszystkich stale przyjmowanych lekach.
  • Udzielanie pełnych i prawdziwych informacji:
    Pacjent lub jego opiekun prawny powinien podczas wywiadu lekarskiego udzielać pełnych i prawdziwych informacji o stanie zdrowia. Podmiot leczniczy nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z zatajenia lub udzielania nieprawdziwych informacji dotyczących zdrowia pacjenta.
  • Używanie telefonów komórkowych:
    Korzystanie z telefonów komórkowych przez pacjentów powinno odbywać się w sposób nieuciążliwy dla innych pacjentów oraz personelu.

Twój Idealny Uśmiech jest Naszą Misją

Rejestracja od Poniedziałku do Piątku 8.00 – 17.00

+48 531 876 622

rejestracja@agiadent.pl

Jana Kasprowicza 2/39 Zielona Góra